Invader

~I'm not beautiful but I'm special

PSD 1-2

12 Comments

psd #1-2

Haiii ^^/ gue bawa psd lagi !! Sebenernya psd ini remake dari psd #1 yang dulu uda pernah  gw upload. Jadi ini hasil remake dari psd gue sendiri, bukan punya orang laen. Anggep aja ini psd #1 part 2 gitu ya. kkk XD

  • Link download: Click  here
  • Password: skyfall

Untuk psd ini, dengan berbaik hati (?) saya kasi pw nya sekalian. Jadi TOLONG dengan sangat, jangan jadi silent reader. Kalo emang mau donlot komen dululah.. Jangan kayak maling gitu, ngambil diem-diem kagak bilang. Komen doang kok, gak bayar, gak bakal gue marahin. Komen doang. Just give some comments or LIKE. Okay. Gomawo~

don't plagiat

Advertisements

Author: Rev

drama queen • professional dreamer

12 thoughts on “PSD 1-2

Please, leave your comment ♥

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s